
STRATEGIJA
DIGITALNE
PRISUTNOSTI
Da bi ostvarili ciljeve kojima stremimo moramo znati način na koji ćemo to i ostvariti. Definisanjem strategije digitalne prisutnosti definišemo način na koji prezentiramo svoju kompaniju na internetu, kome se obraćamo i na koji način. Izradom strategije digitalne prisutnosti za svoje klijente, precizno određujemo izgled njihove kompanije u digitalnom svijetu.
RAZVOJ
DIGITALNIH
PROIZVODA I
USLUGA
Protokom vremena navike potrošača se mijenjaju a samim tim i modeli poslovanja se moraju prilagođavati kako bi opstali i napredovali na tržištu. Prisutan je trend rasta velikog broja digitalnih proizvoda i usluga koji suštinski zamjenjuju postojeće u realnom svijetu. Indat savjetodavno i tehnološki pomaže svojim klijentima da razviju sopstvene digitalne proizvode i usluge.
DIGITALIZACIJA
POSLOVNIH
PROCESA
Kroz analizu osnovnih poslovnih procesa koji se odvijaju u kompaniji (upravljanje, finansije, nabavka, R&D, prodaja, marketing, proizvodnja, ljudski resursi…) ukazujemo svojim klijentima na mogućnosti digitalizacije poslovnih procesa što omogućava povećanje efikasnosti poslovanja i samim tim njihove konkurentnosti. Također, vršimo procjenu trenutnog stanja u kompaniji u smislu korištenja digitalnih alata, raspoložive opreme i stepena educiranosti zaposlenih u određenim područjima upotrebe digitalnih tehnologija, te dajemo preporuke za poboljšanje postojećeg stanja.
DIGITALNA
EDUKACIJA
Stalna edukacija zaposlenih je preduslov za dugoročni uspjeh svake organizacije. Indat organizira specijalističke kurseve i treninge koji povećavaju digitalne vještine zaposlenika naših klijenata na viši nivo. Naši kursevi se prilagođavaju potrebama svake organizacije i omogućavaju brzo usvajanje teoretskih i praktičnih znanja u oblasti digitalnih tehnologija